Monday, November 29, 2010

बिना अन्डरवेयर सार्बजनिक कार्यक्रममा - याना

भारतीय अभिनेत्री याना गुप्ता मुम्बईमा भएको एउटा च्यारिटी शोमा अन्डरवेयर नलगाई सहभागी भएकी छिन् । जो कसैले अन्डरवेयर लगावोस कि नलगावोस त्यतिबेलासम्म मतलब हुँदैन जबसम्म त्यसबारे सार्बजनिक गरिदैन् । चार इन्च लामो नाममात्रको मिनिस्र्कट लगाएर गएकी यानाले आफ्ना दुई टांग फैलाउँदै आगन्तुकलाई आफ्ना गोप्य अंगको दर्शन गराएपछि भने उनको चर्चा बलिउडभर फैलिएको छ ।
मोडल र आइटम डान्सर समेत रहेकी अभिनेत्री यानालाइ देखेर बालबालिका सम्बन्धी उक्त च्यारिटी शोमा फोटो खिच्नेहरुको भिडै लागको थियो । जब पत्रकारले उनका भित्रि अंगहरु खिच्न थाले उनले हतार हतार हाते ब्यागले ढाक्ने प्रयास गरिन् । कालो ड्रेसमा सजिएकी उनले आफ्नो बारेमा स्पष्टीकरण दिदैँ जानीजानी अन्डरवेयर नलगाएको नभई भुलेको बहाना बनाएकी थिइन् ।
आफ्नो गुप्ताङ्गमामा पेन्टी समेत नलगाएकी उनले एकदमै छोटो स्कर्ट लगाएकीले उनको हर्कत सबैले सहजै देखे । उनको उक्त गतिबिधि प्रति टिप्पणी गर्दै भारतीयहरुले चार्चामा आएर नयाँ नयाँ काम हात पार्न यानाले त्यस किसिमको ड्रेसअप गरेको बताएका छन् । दम फिल्मको बाबुजी जारा धिरे चलो गीतमा आइटम डान्स गरेकी उनले यो आरोप स्विकारेका छैन् । पेन्टी लगाउन भुल्नुको पृष्ठभूमि बताउँदै उनले भनेकी छिन्, ‘म एउटा रियालिटी शोका लागि डान्सको रिहर्सल गरिरहेकी थिएँ। अन्डरवेयरले गर्दा डान्स गर्न गाह्रो भएको थियो। त्यसकारण मैले विना पेन्टी रिहर्सल गरेँ।
यसैबीच यो इभेन्टमा आउन हतार भयो। जसकारण मैले फुकालेको पेन्टी लगाउन भुलेँ। कसम खाएर भन्छु, मैले पेन्टी लगाएकी छैन भन्ने कुरा मलाई ख्यालै भएन।’ सोही कार्यक्रममा अभिनेत्री इशा कोप्पिकर पनि सहभागी थिइन्। उनले पनि यानालाई बचाउँदै बोलिन्। उनले भनिन्, ‘यो मानवीय कमजोरी हो। यस्तो कुरालाई अनावश्यक रूपमा इस्यु बनाइँदै छ। यो बेकार छ।’

No comments: